Tankar, Kärlek och Ordspråk...

Mina Tankar, Allmänt, Motivation, Pepp, Självförtroende / Kärlek, fight, love, motivation, ordspråk, qoutes, skönhet, tankar, vackert / Permalink / 0
 

Lite andra saker som brukar komma upp i mitt huvud och ordspråk som satt sig..


*Kärlek är som en blomma, vattnar man den inte kan den inte växa och hållas vid liv.


*Kärleken är som ett lotteri, vill man vinna måste man spela fast man ibland får par nitlotter.


*Älska inte en flicka för att hon är ung, och lämna henne inte för att hon är gammal.


*Det är endast med hjärtat man kan se rätt. Det viktigaste är alltid osynligt för ögat.


*Kärlek baserad på skönhet dör fort, även så gör skönheten.


*Påtvingad kärlek och påmålad skönhet varar sällan länge


*Kärlek handlar inte om att hitta den perfekta personen, det handlar om att se den operfekta personen perfekt-


*Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek. Kvinnor har en mer begåvad instinkt. De vill bli en mans sista kärlek.


*En kyss är så mycket mer än en kyss. Kyssen är ett bevis på förtrolighet och intimitet. Den uttrycker kärlek, ömhet och passion. Den väcker upp lusten.
Ju fler kyssar, desto mer passion!


*Att kyssas är som att dricka te ur en sil. Man får aldrig nog.


*De säger alltid att den rätta personen dyker upp så småningom. Min måste ha blivit överkörd av en lastbil.


*Älska mig mest, när jag förtjänar det minst, då behöver jag det bäst.

*Öppna upp dig själv. Ingen kan läsa dina tankar, så om du har så starka känslor, kommunicera! Om du känner dig frustrerad, föreslå alternativ. Om du känner dig överväldigad av glädje, se till att vara tacksam och visa din uppskattning. Det är lätt att spela rollen av offret, men du har kontroll över situationen och många framtida erfarenheter (med din partner eller utan!).


*Tänk att få vara en snöboll, födas genom kramar, flyga igenom livet & träffa nån man smälter för!


*Innan du uttalar dig om mig, ska du känna mig.
Innan du uttalar dig om mitt sätt, ska du veta något om det.
Innan du uttalar dig om mina vänner, ska du känna dem.
Innan du uttalar dig om mitt liv, ska du leva det.
Innan du uttalar dig om något, ska du titta till din egen dörr!!!


*Du springer efter folk som minst bryr sig om dig. Varför stannar du inte till, vänder dig om, och ser vem som springer efter dig.


*A pretty face doesn't mean a pretty heart.


*Skryt inte när du har varit med 100 tjejer, skryt när du har fått 1 du verkligen har kämpat för medan du undvek 99 andra tjejer som jagade dig.


*Försök inte att vara perfekt för någon, vänta på den som älskar dina fel.


*If she is amazing, she won't be easy.
If she is easy, she won't be amazing.
If she is worth it, you won't give up.
If you give up, your not worth it.


*Det handlar inte om att finna den person man vill gå till sängs med. Det handlar om att finna den man vill vakna upp med.Det handlar inte om att finna den man vill leva tillsammans med. Det handlar om att finna den man inte kan leva utan. I världen är du bara någon...men för någon är du hela världen...


*Fiska inte i ett akvarium när du har hela havet framför dig :)


*När en pingvin träffar någon den älskar så stannar dom tillsammans i resten av deras liv, så min fråga till dig är: Vill du vara min pingvin?


*Du faller för killen som sårar dig,men är blind för killen som dör för dig.


*”Kyssar är som att äta soppa med gaffel, Man får aldrig nog.”


*Ett leende betyder inte alltid att man är glad, utan att man är stark nog att le även när det gör ont.

 
 
 
 
 
Till top