Många tankar i mitt huvud just nu.

Mina Tankar, Allmänt / Djur, Flytt, Förhållande, Kärlek, Oro, Ångest / Permalink / 0
 
Min enda ledig dag denna vecka och jag känner verkligen så här...
Mitt huvud har en riktigt dålig dag.
Gjorde mig av med 545 Liters akvariet igår. Vaknade upp imorrse för att gå upp på toa och väcka dottern.
Att se hur tomt det var på det stället det stod fick mig till tårar, Insåg att allt plötsligt var på allvar.
Att packa, göra sig av med saker för att flytta.
Hur var och när kom upp i mitt huvud. Hur kommer mitt liv bli, var kommer jag hamna, kommer jag någonsin bli kär igen, kommer jag våga det?!
Extra Skit ledsen nu också då man har fått en elak kommentar här på min blogg som jag knappt använder.
Om att någon har sett mig sparka på en hund och den säger att den har anmält mig för djurplågeri och hoppas mina illrar tas ifrån mig?!
För det första har jag ingen hund och jag om någon skulle aldrig skada ett djur med vilje. 
Jag är med i djurens rätt, har en omplacerings sida och alla mina djur är omplacerings. 
Fan vad det tog på mig är känslig när det kommer till djur och barn. 
Ibland får man riktigt elaka kommentarer, är väl den där Duden igen som börjar hålla på varje gång man bli singel. Kan inte ta ett nej.
Funderat på att börja blogga mer igen för att veltilera lite, men en sådan kommentar gör inte en direkt sugen. 
Till top