Buzzat CheezDippers :)

Annika Testar / #Buzzador, cheese, cheezdippers, cheezdippersbuzz, denskrattandekon, frifrånkonserveringsmedel, grossini, mellanmål, minimellis, smältost, snacks / Permalink / 1
 
Fick Buzza Cheez Dippers. Dottern fick ögon som tefat och sa direkt:
MUMS mamma jag måste få ta med mig en till våran skolutflykt imorgon. 
Fasen jag som trodde jag kunde få behålla alla själv moahahaha.
Har sådana starka minnen ifrån ost dipp ifrån min barndom då jag åt dessa hemma hos min farmor.
Alla känner mig som osttokig. Krämig god ost, behändig att bara ta. 
Toppen som mellis, snack eller om man vill ha något gott. Bättre än en påse godis.
#1 - - Anonym:

Varför blir du inte tillsammans med Emil igen? Älskar du inte han? Man kan gå på samtals terapi. Plus om du vill ha ett stabilt förhållande med tanke på hur länge ni varit tillsammans så kanske det är på tiden ni gifter er. Jag tycker personligen det är dumt att kasta bort så många års förhållande jag tycker du ska kämpa för han innan någon annan hinner förre dig.

Svar: Hej. Detta är något som är mellan han och mig. Vi har bestämt att detta är det som är bäst för oss. Vi är fortfarande vänner men det andra är dött.
Annika Svensson

Till top