Overwatch Xbox One - CrazyFerretswe

Dagens Grymma Tips, Musik, Film, Serier, Spel / blizzard, crazyferretswe, ferretlady86, game, gamer, halloween edition, healer, heartstone, instalok, one, origins edition, overwatch, tankar, xbox / Permalink / 0
 
Som alla vet är jag en Stolt Nörd.
Varit överlycklig nu ett tag då det varit Halloween event i Overwatch.
Ville verkligen ha Mercys Witch skin,kämpade och fick den äntligen sista dagen för eventet. :P
Vill det skulle vara längre jue. 
 
Jag spelar Overwatch på Xbox One, men ångrar lite att jag inte började på PC.
Tex om jag nu skulle vilja tävla i det m,m
Jag är just nu Level 116, 1 Star.
Behöver några som vill spela Competive med mig så man kan komma upplite i rank.:)
Gärna folk som förstår och inte har imot att vara tex healer eller gör knasiga val av karaktärer där dom inte borde. :)
 
Jag gillar att köra Healer och Tank.
Är bra med:
Tank: D,Va, Zarya ibland Reinhardt.
Healer/ Support: Mercy, Lucio och Zenyatta.
Övriga jag spelar med utöver dessa: Torbjörn,Tracer, Reaper, Soldier, Hanzo och Bastion.
 
Har börjat spelar mer med Tracer och Reaper på senaste.
 
Min Nametag Xbox/ Overwatch: CrazyFerretswe (Var förrferretlady86)
Min Nametag Blizzard/ Battle.net/ Heartstone: CrazyFerret #2727
Overwatch hemsida: OVERWATCH
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min Youtube kanal:
Till top