Buzzat Sagolika Fruksoppor

Annika Testar, Annika i Media, Events / barn, buzzador, buzzar, fruktsoppa, jordgubb, krusbär, mellanmål, mellis, rynkeby, sagolika, sagolikabuzz, sommar, testar / Permalink / 1
 
Mys på Balkongen.
Har fått testa Äpple/Krusbär/Kanel soppan innan, så gissa hur glad jag blev som fick göra det igen.
Som ni minns älskade jag den.
Men nu fick jag även testa Jordgubb vanilj.
Riktig sommar smak.
 
Krusbär blev min favorit och dotterns Jordgubb vanilj. 😍
 
Lagom söta och Krusbär är en spännande smak.
Vi testade att värma dom, supergott!!
Sedan även att lägga i kokos, kvarg och bär i..
Men det slutade med att vi gillade det bäst bara för sig själv.
 
Vanliga Nyponsoppan gillar vi att lägga mandelbiskvier i.(och värma)

 

#1 - - Days by Johanna:

Jag har skapat en grupp på FB för oss bloggare i skåne där vi kan länka våra inlägg!
Klicka på länken så kommer du dit!

https://www.facebook.com/groups/bloggariskane/

Ber om ursäkt om du inte gillar denna typen av kommentarer. Då får du tänka att du fick en besökare till på din statistik!

Svar: Ingen fara, bara kul att hitta fler som kommer ifrån skåne.:)
♡Blessed Be♡

Till top