Vi Måste Börja Heala Våran Värld NU!

Mina Tankar, Allmänt, Wicca, Det Mystiska m,m / ateist, empati, eric haag, hippies, historieätarna, indigobarn, julkalender, jämnställdhet, kristallbarn, kärlek, landet brun sås, motivation, ordspråk, wicca / Permalink / 0
 

Haft Historieätarna och Landet Brunsås Maraton med Sambon efter Förra årets Julkalender.
Har stundtals Suttit och ärligt bölat.
Blir så ledsen över orättvisorna i världen.
Hur vissa åt soppa på gräs och bälte, gamla rovor om dom hade det "bra"
och Adlarna dom lekte med maten och en kung dog av att han åt för mycket.
Sjukt!
Världen är så äkligt orättvis.
Jag är nog en så kallad Empat, KristallBarn/ IndigoBarn, tar åt mig så fruktansvärt av orättvisor och hur folk mår osv.
Blir så trött i kropp och själ.
Världen hade varit så mycket bättre om folk hade varit Hippies, Wiccaner eller Ateister.

Mer Respekt, Empati, Jämnställdhet och Kärlek åt folket så tror jag vi hade kunnat heala våran sjuka värld!

För som jag ser det nu är våran planet väldigt sjuk, och gör vi inget nu...
Så kommer vi snart inte kunna rädda det vi har. 
Jag håller med folket i filmen Aluna som varnar att våran planet är väldigt sjuk,
 
Som jag ser det blir det bara värre för var dag som går, allt man läser i tidningen, ser på vänners profiler osv...
 
Alla länder hade kunnat ha det "Bra" som vi har det i sverige, bara dom lägger ner all maktgalenhet och ha mer jämnställdhet och försöka hjälpa varandra istället.
 
FLER PINNAR ÄR BÄTTRE ÄN EN! 
 
Tänk på att det vi gör nu får sen våra barn i arv, vill ni det?!
 
 
Till top