Buzzat Raffaello. MUMS!

Annika Testar / buzza, buzzador, godis, grädde, kokos flingor, pralin, raffaelo, smart förpackning, testar / Permalink / 2
 
Jag såg att jag hade råkat lägga detta inlägg i utkast och inte lagt upp, skäms på mig!!
 
Så här kommer det....
 
Fick Chansen att Buzza dom super Goda Raffaello.
 
Dom är super söta i sin förpackning, men all kokos som lossnar gör det svårt att inte smutsa ner en massor då man äter.
Jätte synd. :(
 
Hade velat att dessa skulle täckas av Vit choklad så all kokos fastnar riktigt hårt på dom.
 
Annars älskar jag det spröda kexet, den krämig fyllningen men allra mest den en rostade mandeln och kokosen.
 
Dotter hon älskade dessa, och ja man såg att dom hade ätits i huset då det såg ut som det hade snöat inom hus... Ha ha 
 
Familjen och vänner gillade den nya smarta förpackningen (4st) då man kunde ha par för sig själv. ;)
 
 
Tomten nallade av dom vid Jul ;)
 
 
#1 - - Tove Lindgren:

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Åldersgräns 16 år.
Mvh, Tove

Svar: Hej.Det låter Spännande.
Är Ganska ny på detta och har nyligen kommit igång med bloggen igen nu när jag har fått en egen dator. Sambon satt och spelade på den andra hela tiden haha :P
Skicka du gärna mer information, är väldigt nyfiken.
MVH Annika
♡Blessed Be♡

#2 - - Tove Lindgren:

Hejsan,

Maila mig gärna på [email protected]

Mvh Tove

Svar: Hej.Det har jag gjort och har kikat lite på eran sida. :)

MVH Annika
♡Blessed Be♡

Till top