Dålig vana..

Mina Tankar, Allmänt, Motivation, Pepp, Självförtroende / förkyld, psykisk, självförtroende, vinterdepression / Permalink / 0
 
Fy Fasen vad kallt det var i Morrse!!
Nästan så mina snorkråkor frös till is då jag vinkade av dottern till skolan medans Dille The Ferret Såg ut som en Chockad Giraff i min famn.
 
Är RIKTIGT trött på att vara förkyld nu.
 
Förkylningen har suttit i över 3 veckor nu så har fått skjuta upp träningen.
 
Känner mig seg och orkeslös och kan knappt andas.
Tror ärligt jag har snyttit upp par stycken dassarullar nu.
 
Vinter är verkligen inte min grej!
Jag blir deppig, orkeslös och fettar till mig som Habade hut.
 
Och inte gjorde det direkt saken bättre då jag var tvungen att säga upp mig ifrån jobbet i Okt förra året och har inte hittat ett nytt ennu.
 
Men jag försöker underhålla mig med det lilla, tex att inte sova pga oron för det verkar min kropp gilla sen att städa som en maniac och äta mer än jag borde.....
 
Men måste bryta denna dåliga "vanan" nu.
Mår verkligen inte bra av det.
 
Känner att jag helt glömt bort vem jag är.
Att jag bara lever i en rutin, typ att livet bara ska gå.
Vet knappt vad jag vill med mitt liv längre.
 
Min uppväxt och vuxen liv har inte varit den lättaste och det har gjort mig otroligt känslig.
Har mycket grubblande, oror och dålig självkänsla i min kropp som ofta tar över som en slags självförsvars "position", att jag måste förklara mig.
Jag ser ner på mig själv, att det jag gör är inte bra nog......
 
 
 
 
Till top