Dagens Artist/Grupp - Indian Music

Mina Tankar, Allmänt, Wicca, Det Mystiska m,m / indian, inka, naturdiet, nature, shaman, shamanism, vackert / Permalink / 0
 
ÄLSKAR "Indian" Musik..
Blev fascinerad av denna sortens musik för första gången på Kiviks marknad då jag var liten och tyckte då det var något av det coolaste jag hade sett.
 
Blir så lugn i själen av denna typen av musik. <3
 
Dessutom killarna Ghaa så vackra!!
Dom tänker dessutom inte alls som "svenska" killar.
Dom tänker med hela kroppen och själen, vill finna sin självsfrände på helt annat sätt.
Behandlar sina kvinnor med respekt och kärlek.
 
Fick höra att jag har en väldigt vacker själ. :)
 
Är Wicca och tycker Shamanis är väldigt spännande....
Nyfiken på vad mitt kraftdjur kan vara...
 
Någon gång i mitt liv så ska jag resa till Peru/ Amazonas :)
Till top