Illrar är BÄST! <3

Mina Husdjur, Videos, Bilder, Länkar / animal, cute, ferret, funny, hiding, husdjur, iller, pet, roligt / Permalink / 0
 
Verkligen älskar min Iller Dillion mer för var dag! <3
Så myspys att alltid få massa kärlek av sin lilla Pälskling :)
 
Hade inte klarat mig utan mina 2 underbara Omplacerings djur!
Djur är det bästa som finns! <3
 
Bo- Simon Gul hankatt ca 4 år gammal - Fick honom då han var 2 år undernörd in till revbenen och hade kass päls.
Men nu 2 år senare ståtlig misse kelgris!
 
Och ja så Klart herr illern Dillion ca 1,5 år gammal - Fick honom då han var ca 1 år av en tjej som hade tagit in honom ifrån skogen undernärd och full med fästngar.
Tyvärr gick han inte ihopa med henns illrar så jag tog imot honom.
Var lite besvärligt i början då han hade något problem med det manliga könet?!
Någon som varit dum mot honom?!
Nu lite mer än 1/2 år senare så är han värsta kelgrise busen och trivs.
 
Roligaste Iller bildspelet xD
 
Hihi so funny xD

Aww Älskade Dillion!
- Dumma matte som ger mig Frusen kyckling, nu måste vi minsann gömma detta bakom hörnhyllan så länge ;)

Sorry smoothie fläckarna på väggen hehe
 
Till top