Buzzat Kelda Grytbas.

Annika Testar / #Buzzador, #Keldagrytbasbuzz, buzzat, enkelt, gryta, kedla, kyckling, middag, produkter, snabbt, testar / Permalink / 1
 
Fick Chansen att Buzza Keldas Grytbaser, Mild Masala och Balsamico och Rostad vitlök.
 
Är ju himla smart Bas att ha hemma till dagar då man är trött och inte har någon inspiration.
Men själv så tyckte jag minsann att dom hade för lite kryddor.
Men det är jag det, kryddsnobben. :)
Är väll uppe i såsidär 63 olika kryddor här hemma nu, torkade, frysta och färska:P
Fast inte är det såsvårt att bara slänga i lite mer saltoch peppar om man vill det.
 
Fick bli 2 med kycklig för mig då dom andra var slut i butiken jag var i förutom chilin men hade ätit det dagen innan så tänkte lite dumt där och tog dom andra 2.
Men tänkt testa någon av dom andra med Qourn Färs då jag har det i frysen.
 
Tyvärr haft lite problem med mobilen så en del bilder har jag kvar där ifrån Masalan.
Men hade denna kvar på datorn.
 
Balsamico och Rostad Lök Gryta med potatis.
 
Kokte bara lite potatis.
Stekte kyckling och svamp, sedan hällde jag bara över basen och en liten extra klicka grädde och fond.
Nom nom. :)
 
 
 
#1 - - madabouttea.se:

Testade alla deras nya grytvanten för ett par månader sen, innan de ens fanns i butik. Fördelen med att ha en far som jobbar på arla ^^ tycker de var goda allihopa :)

Svar: Nom nom, avis att din pappa jobbar med det, vill ju jag med ha..ha ha Älskar många av deras produkter och brukar dema en del av dom för Caliptus i olika butiker.:)
♡Blessed Be♡

Till top