Can't Stop The Healing [Overwatch]

Musik, Film, Serier, Spel, Videos, Bilder, Länkar / blizzard, funny, gamer, healer, konsol, mercy, one, overwatch, parody, support, xbox / Permalink / 0
 
Har riktigt blivit hooked på denna Overwatch Parody Låten. :P
 
Tappat räkningen nu på hur många gånger jag haft den igång och kaklat med. he he
Tänkt börja blogga mer nu för att bli mer motiverad att både spela bättre, gå ner i vikt och gå ut med våra events i Stolt Nörd. :)
Hoppas jag har några kvar av er "gamla" läsare.
 
Haft en torrperiod med bloggandet då jag haft fullt upp med nytt jobb, föreningen osv..
Men har uppdaterat en del på instagram då jag tycker den är lättare att lägga upp inlägg snabbare.
Men har börjat gå igenom blogg.se app lite mer och ska börja använda den då jag är på "resande fot".
 
Sitter nu och sorterar och fixar med datorn så allt kommer flyta på bättre.
Gick nyss ner 1,9 kilo på 5 dagar med min nya "metod", mår mycket bättre och är piggare.
Kommer ett inlägg gällande detta senare idag eller imorgon. :)
Till top