Dagens Artist/Grupp - Lindsey Stirling!

Dagens Grymma Tips, Musik, Film, Serier, Spel, Videos, Bilder, Länkar / assassin`s creed, game, game of thrones, gamer, geek, känslor, lindsey striling, medley, musik, neard, star wars, zelda / Permalink / 0

Jag bara Älskar Lindsey Stirling, coolt att hon nu börjat spela in Spel och Film Medleys. :) <3
Hade kunnat lägga upp hur många som hellt, så bra är hon. :P
Men tar dom 5 som ligger nära hjärtat JUST NU: :)
 
Har på senaste börjat att lyssna mer på musik igen, något jag gjorde mycket förr.
Musik är ett sätt för mig att handskas med mina känslor.
Det kan både peppa mig och lugna mig, beroende på vad jag lyssna på.
 
Gillar denna typen av musik men även Hårdrock/Rock, Metal, New Age/ Cheltic, Gothic, och Låtar med texter som jag fastnar för eller som jag känner igen mig i.
Gillar inte Dansband, hipp hopp, Rap och extrem opera om det inte är i stil av Nightwish så dedt är blandat med Hårrock/Gothic.

 
Detta är inte Lindsey, men en sjukt grym dude som brukar sjunga med henne och jag älskar denna låten! <2
 
Till top