Äntligen klarade jag det!

Mina Tankar, Allmänt, Motivation, Pepp, Självförtroende / förstörd, förändring, ge inte upp, hopp, insomnia, insomnia, känslor, motivation, panikångest, panikångest, pepp, personligt, problem, psykiskt, rehablilitering, sex, självförtroende, start over, öronproppar / Permalink / 0
 
 
Yes jag klarade det!! 💖💪
Har sovit utan öronproppar i natt!
 
Har sovit med öronproppar varje dag sedan 2010 då jag hamnade på öppen avdelning för att jag var nära på att ta mitt liv. (ett ex hittade mig medvetslös)
Då gick jag riktigt in i väggen pga min barndom och dotterns far som var extremt elak mot mig.
 
Öronpropparns var som en säkerhet, "snuttefilt", att jag kunde skärma av mig och ha lättare för att sova.
Ja min Rommie snarkade som fan med! 😝 
Var där det började, sen har jag inte kunnat sova utan dom.
Minsta lilla ljud har typ stört min sömn.
 
Men inte i natt.
Kanske för att jag börjar må Liite bättre!?
Ska prata med psyk den 6/11.
Får se om hon har någon förklaring.
Läskigt känns det nu, var ett tag sedan jag gick till psyk nu.
 
Alltid jobbigt att behöva blotta ut sig till någon ny igen.... 
Särskilt när jag varit med om så fruktansvärt mycket.
Saker ingen borde få uppleva!
Har riktigt djupa ärr!
 
Tur jag varit stark, inte tagit till droger, alkohol, varit kriminell, försökt ta mitt liv igen osv.
Ok var ju en hel del år då jag missbrukade sex på helt fel sätt.
 
Har endå alltid varit, snäll, ödmjuk och ställt upp för andra.
 
Har aldrig varit den dära själviska personen.
Men har tyvärr ofta varit för snäll och naiv.
Men det är något jag arbetar på.
Till top