JordĂ€ngel/ Earthangel - Pay it Forward! 💞

Mina Tankar, AllmÀnt, Motivation, Pepp, SjÀlvförtroende, Om Mig, Min stil m,m, Wicca, Det Mystiska m,m / KÀrlek, attraktions lagen, earthangel, empath, empati, god gÀrning, jordÀngel, karma, love, motivation, motivational video, ny generation, pay it foward, skicka vidare, wicca / Permalink / 1
 
Pay it Forward! 💞
Nu kommer ett lÄngt inlÀgg men jag hoppas att ni orkar lÀsa det. 
Jag tror nu varför jag har haft det sÄ tufft i mitt liv, jag har blivit "förbered" för mitt "syfte" med livet...
Att som JordÀngel ge mer kÀrlek Ät vÀrlden.
Öppna bĂ„de ögon och hjĂ€rtan hos mĂ€nskligheten. 💞
SÄ jag tÀnkter leva efter detta, jag tror pÄ karma och Attraktions lagen!
 
Vi behöver verkligen detta i dagens lÀge, folk har börjat glömma att anvÀnda sina hjÀrtan.
Om vi alla skulle börja att göra en god gÀrning varje dag, öppna vÄra hjÀrtan för naturens bÀsta och se personen, det bakom ras, kön, sexualitet, vikt inte fördöma direkt för vi har alla en historia...
All krig, misshandel, mobbning det gör sÄ ont i mig att se och höra.
Om vi alla hade samlats och samarbetat sÄ hade vi alla varit mer "rika", bÄde med erfarenhet, tillgÄngar osv..
Som vi har det just nu slösar vi bÄde resurser, naturen och vÄran egen framtid.
Vi Ă€r starkare ihop Ă€n att vara ensamma! 🌎🙏
 
SÄ snÀlla ni gör mig denna tjÀnst, börja redan idag att göra en god gÀrning..
Bara ett leende till nÄgon kan förÀndra hela dennas dag eller liv! 
 
Mata inte narcissisterna i vÀrlden, sluta "se" dom och se dom som ser dig och vÀrlden "naken" vacker som den Àr! 
 
Jag Àr sÄ himla tacksam för vad som har börjat komma i rullning i mitt liv.
FÄtt helt underbara nya vÀnner hÀr i Malmö som ser mig och accepterar min lite udda karaktÀr. 
 
Visst gÄtt pÄ riktiga kÀrleks nitar. 
Men det Ă€r bara att slĂ€nga ut metspöt igen. 🐠 
Ibland fÄr man en toffel, marulk eller slamkrypare.
FÄtt gott om dom. 
Fast man lÀr sig alltid nÄgot nytt.
Man fÄr endÄ försöka tÀnka positivt.
"Dom" förbereder en för den Àkta riktiga "fÄngsten"
 
Det finns nĂ„gon/ nĂ„gra dĂ€r ute för oss alla, och det kommer dĂ„ det Ă€r rĂ€tt i tiden! 💞
 
Finns sÄ mycket som bubblar inom mig som jag bara vill fÄ ut.
 
Funderar mycket pÄ det jag skrev lÀngre upp vad mitt syfte med livet Àr, jobbar som undersköterska och det ger mig glÀdje. 
Att ge tillbaka till den generationen som byggt upp det vi lever i just nu.
Nu vill jag vÀcka liv i generationen vi nu lever i som hamnat helt snett utan riktig vÀgledning av kÀrlek och hopp!
 
Jag vill ge hopp Ă„t denna generation. đŸŒŽâœŠđŸ€
 
SÄ jag tÀnker vÀcka liv i min blogg igen och ge lite motivation Ät vÀlden varje dag.
BĂ„de för min skull och nĂ„gon annan som kanske finner som sen skickar vidare kĂ€rleken. 💞
 
Har varit med om mycket sÄ kan sÀtta mig in i en hel del och vill inte att sÄdant ska hÀnda.
 
Vill kunna finnas dÀr kanske för nÄgon som sitter i samma sits som jag en gÄng gjorde och sÀga till denna att vi Àr fler.
HÄller vi ihop sÄ blir vi starkare Àn det som försöker ge oss "Àrr".
 
Glöm aldrig att vi Ă€r vackra pĂ„ vĂ„ra egna unika vis! 😘
Omringa er av positiv energi och folk! 
 
Det tÀnker jag göra, tÀnker inte ge mer av mig till narcissister toxic people. 
 
Kanske i framtiden kommer jag jobba med nÄgot annat som passar med detta, ska bara hitta vad det kan vara. 
 
PĂ„ mĂ„ndag kommer allt sĂ€ttas i rullning och jag hoppas att ni Ă€r pĂ„!  ❀
 
 
 
 
 

31 Tecken du Àr en jorden Àngel!

  1. Du har alltid en idé eller lösning att erbjuda och Àlskar att hjÀlpa mÀnniskor.
  2. Du Àr en fantastisk stödperson i livet för nÀstan alla du kÀnner.
  3. Du letar alltid efter ett bÀttre sÀtt att göra nÄgot.
  4. Du frÄgar sÀllan om hjÀlp eftersom din referensram Àr att tjÀna andra. NÀr du fÄr hjÀlp av andra förvirrar det dig.
  5. Du kÀnner dig osÀker i mÄnga av dina relationer. Du kan lÀtt kÀnna om nÄgon hÄller tillbaka och du kÀnner behovet av att söka regelbunden uppmuntran och bekrÀftelse frÄn dem.Dessutom, du kÀmpar för att förstÄ varför ditt sökande och driv inte alltid fungerar.
  6. Du inspirerar mÀnniskor och du kan lyfta folks energinivÄ utan anstrÀngning.
  7. Du acceptera andra var och vad de Ă€n Ă€r – Ă€ven de som aldrig visar tolerans.
  8. Du ser alltid en ljuspunkt i varje situation och du ser alltid det goda i mÀnniskor.
  9. Du tÀnker i termer i möjlighet och potential.
  10. Du tÀnker i termer av möjlighet och potential.
  11. Du har otroliga gÄvor i omrÄdena skrivande, konst, musik och healing.
  12. Folk verkar slÀppa rÀdsla och andra smÀrtsamma minnen och kÀnslor till dig.
  13. Du fÄr anstrÀnga dig för att hantera ansvar, tid eller grÀnser
  14. Som barn hade du en tendens att fÄ diagnoser lr andra tyckte synd om dig, pÄ grund av andras brist pÄ oro i en materialistisk och facketiserande vÀrld. 
  15. Du har ingen tolerans för andras smÀrta. Det Àr din natur att nÄ ut till dem som lider. Ibland innebÀr det att du lockar mÀnniskor som har en offermentalitet. 
  16. Du kÀnner dig förlorad nÀr du stÄr inför extrema ilska och du tenderar att undvika konflikter.Du vill uppleva bara lycka för att undvika konfrontation sÄ lÄngt det Àr möjligt.
  17. Du oroar dig stÀndigt att du stör andra. Du ber ofta om ursÀkt och stÀmmer av med dem omkring dig för att se hur de kÀnner om dig.
  18. Det stör dig nÀr du inte kan kÀnna att dina nÀra och kÀra Àr i kontakt med dig.
  19. Du inte Ă€r bekvĂ€m med din fysiska kropp – sĂ€rskilt fötterna. Som en Ă€ngel, har du problem med att hĂ„lla sig jordad.
  20. Omgivning frĂ„gar ofta, ”Vart tog du vĂ€gen?” Eftersom det verkar som om du ofta dag drömmer eller inte uppmĂ€rksammar din omgivning.
  21. Du har ofta ett alternativ eller ett helhetsperspektiv i gruppkonstellationer lr organisationer.
  22. Du Àr inte konkurrenskraftiga i ditt personliga- eller arbetsliv. Du vill se alla vinna.
  23. Du kan tjÀna andra utan att dra uppmÀrksamhet till dig sjÀlv. Du kan arbeta som en osynlig kraft bakom scenen.
  24. Du Àr kÀnslig för stadsmiljöer och verkligheten i det moderna livet.
  25. Du har en tendens att kÀnnas annorlunda eller till och med frÀmmande för andra. Du kan komma ihÄg att du blivit retad som barn pÄ grund av dina olika intressen och beteenden.
  26. Det Àr tufft att vara i en publik eller folksamlingar. Du kan kÀnner dig övervÀldigad av energin med sÄ mÄnga olika mÀnniskor.
  27. Du vÀxte upp med kÀnslan av att du inte kan relatera till din nÀrmaste familj. Du kÀnner dig mindre i samband med din fysiska familj eller du fick en specifikt kÀnslomÀssigt avlÀgsen eller dysfunktionella familj.
  28. MÀnniskor du inte kÀnner mycket vÀl tenderar att berÀtta otroligt personliga saker om sig sjÀlva.
  29. Folk sÀger att du ser yngre ut Àn du Àr.
  30. Du har en historia av missbruk i din familj.
  31. Du har en tydlig och stark kĂ€nsla av högre syften. Även om du fĂ„r svĂ„rt att veta hur du ska manifestera detta syfte pĂ„ jorden, vet du att du mĂ„ste arbeta för att hjĂ€lpa, lĂ€ra och lĂ€ka andra.
  32. Du Àlskar tanken pÄ att fritt sprida kÀrlek, medkÀnsla, och vÀgledning.
#1 - - PLAN TVÅ:

SÄg precis detta inlÀgg, sÄ kul dÄ jag precis gjort tre inlÀgg om ÀrkeÀnglar ( bla Uriel jordÀngeln) manifestera och attrahera in bra saker, attraktionslagen och mÄnens kraft. Kram till dig

Till top