Body Art Freaks

Cosplay, FX, Smink m,m, Om Mig, Min stil m,m / body art freaks / Permalink / 1
 
Rensade lite på min Fb och hittade visst min gamla grupp Bodyartfreaks ifrån 2011, som jag trodde jag hade tagit bort.

Tänkte köra igång denna igen, för mina Tauueringar/Piercingar kommer alltid vara en del av mig and I'm Lovin't - och vet att många där ute känner detsamma..

Man kan aldrig få nog. ;)
 
FBsidan: HÄR.
#1 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Vilken besvikelse och få en tatuering som är så olik den man tänkte sig :S

Svar: haha ja man ska vara noga med vart man tatuerar dig. hellre att det kostar lite mer och blir perfekt. något man kan vara stolt över hela sitt liv. kolla upp tatueraren i förväg, tatueringar personen gjort, vad personen är mest inriktad på tex black and Grey, porträtt osv..
♡Blessed Be♡

Till top