Buzzat Vanish Fläckborttagar medlet!

Annika Testar / barn, bra produkt, budget, buzza, buzzador, familj, fläckborttagningsmedel, handtvätt, testar, tvätta, vanish / Permalink / 0

Tackar Buzzador för Vanish produkterna!!
Älskar att testa nya saker!

Tyvärr har man haft oturen att tvättmaskinerna här varit sönder ett tag.

(Blir så förbannad på våran hyresvärd, gått ca 3 månader nu och bara en liten maskin har funkat och första veckorna funkade ingen :()

Men provade vanish gel fläckborttagaren först på ett plagg där jag råkat spilla foundation på.
Så över lycklig man blev.
Den försvann.

Har tvättat plagget förr 2 gånger med vanligt tvättmedel men suttit kvar som berget.
Men försvann med vanish direkt med handtvätt.

Är helt såld på gelborttagaren! 
Den räddade mina sportkläder ifrån foundationet!

 

Senare fick man tillgång till tvättstugan men försent för att komma in med blixtrapporten i tid :(
Men jag chansar att berätta här ändå vad jag tycker! :)

Kan ju säga efter att det jag har är slut kommer jag att köpa detta igen även familj och vänner gillade den!

(Dom är osäkra om dom fortfarande kan lämna in sina recentioner pga det blev lite sent?)

Dom flesta har lurtiga barn ;)

TOPPEN för oss som har problem med kläderna barnen kommer hem med ifrån dagis, fler än jag som blir ledsen av att deras sandlåde sand förstör mycket av barnens plagg?!

Fläckarna ifrån det ger verkligen inte med sig.

Men joo, dotterns jacka blev som ny med Vanish :)

Jag testade medlet på att ifrån, gräsfläckar, foundation, olja, bär, jord osv..
Och det funkade hur bra som hellst.
Gillade Vanish hygien (gröna locket) , toppen till underkläder och sängkläder.

 

Vanish White var toppen till våra vita lakan och dotterns vita tröjor, och ja även vinterlortiga halsduken ;)

Till top