50 Frågor Om Mig...

Om Mig, Min stil m,m / 50frågor, film, frågor, iannikaskok, insomnia, ommig, percing, personligt, roligt, uttråkad / Permalink / 0
 
1. Vad heter du? Annika
2. Hur gammal är du? 28 år
3. Vart bor du? Skåne/Malmö
4. Hårfärg? Sådan dära tradig svenskt råttfärgat, men har färgat hår i Röd Nyans sedan ett tag tillbaka...
5. Ögonfärg? Grön/gråa
6. Hur lång är du? 161,5 cm
7. Kär? Japp kär sedan Feb 2013 i Min Emil <3
8. Singel eller upptagen? Förlovad
9. Hur många har du kysst?  hahaha, räknar man sånt? Många innan jag hittade prinsen iaf ;)
10. Vad väljer du, godis eller chips? Oj hmm, är svag för choklad... Men ibland är chips förjävla gött
11. Nämn tre saker på din att-göra-lista? Sortera bilder på datorn, måla klart Emils Lya, städa, wopp roligt liv :P
12. Cola eller fanta? Fanta, fast är inte så förtjust i läsk. Älskar Aleo Vera dryck
13. Vad skulle du ha gjort utan mobil? Vet inte, få saker gjorda kanske :P
14. Dumpat någon? Ja, tråkigt nog
15. Blivit dumpad? Ja sånt är livet..
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Svårt att svara på. Jag tycker det är attraktivt med drivna killar som har ett mål i livet. Djurvän är ett stort plus!
17. Vad har du för mobil? Sony Z1 Compact
 

18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Betalt av skulder och köpt ny heminredning och kläder
19. Favoritland? Sverige, har inte varit ute och rest så mycket bara England, Frankrike, norge, danmark, tyskland och polen
20. Favoritfärg? Svart och Lila
21. Film? Har måånga, är en film nörd. Men har alltid älskar Willow och Merlin
22. Bok? Ingen favorit direkt, har läst så mycket. Men Boken Jag valde livet berörde mig sjukt mycket
23. Serie? Ohh kollar på sjukt många serier, The walking dead, Awkward, once upon a time, Buffy The vampire slayer nee funkar inte har för många xD
24. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag behandlar andra som jag själv vill bli behandlad, med respekt och att jag kan laga mat
25. Vad gillar du minst med dig själv? På senaste har jag varit väldigt känslig, annars min näsa!
26. Nämn två personer du aldrig skulle klara dig utan. Emil och Min dotter Engla!
 

27. En person du älskar.  Älskar 2 så det så Engla/Emil <3
28. En person du hatar. Hatar inte någon men ogillar
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll!
30. Saknar du någon just nu? Ja min farmor, R.I.P
 

31. Vad är det bästa som hänt dig? Vet inte riktigt, hänt massa bra saker men även dåliga. Fast så klart att få min dotter och träffa Emil vart stort!
32. Beroende av något? Choklad och ost! Och på senaste koffein, dumma gubbe xD
 

33. Ditt livs största misstag? Att jag valde just dotterns far som pappa till mitt barn, ångar honom men inte att jag fick min dotter!
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Aj svårt ju, vill ju ha både Dottern och Emil. Emil får man väll säga då? För enns barn flygger ju ur boet sen. Men hon kommer alltid finnas i mitt hjärta!
35. Har du några tatueringar? Ja 7st
 
 
36. Piercingar? Ja 14 st, och jag hobby piercar ibland. Gjort 13 av mina egna.

 
37. Vem är mest lik dig? Mamma
38. Har du någon förebild? Nej, försöka vara mig själv och gå min egen väg.
39. Vad ska du göra idag? Sova, som jag är svinkass på att göra!!
40. Vad är det värsta du vet? Falska personer, otrohet, personer som inte är ödmjuka och misshandel i alla dess former!!
41. Vad är det bästa du vet? Att få vara med de jag älskar och OST!
42. Vad åt du senast? Kyckling sallad
 

43. Vad vill du ha just nu? Hmm blev sugen på chips, dumma fråga däruppe xD
44. Vad köpte du senast? Vindruvor
45. Vilka är dina favorit skådespelare? Oj tycker Rob Schneider är svin rolig, annars är det ett par stycken, men han kom iaf upp direkt xD
 
 
46. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? Har en dotter redan och hon heter Engla. Om jag skulle få en till gillar jag namnen Cornelia och Freja
 
 
47. Tränar du? Japp började i Januari iår och har gått ner 13 kg ännsålänge 83kg till nu 69,8 kg
 
 
48. När går du och lägger dig? Gå och lägga mig?! Vad är det, nee har ärligt grym Insomnia :(
 

49. Vad är klockan nu? 22,59.. hmm borde nanna....
50. Är du nöjd med ditt liv? Njaa, hoppas på nästa månad att allt har ordnat upp sig för oss.. Är lite rörigt just nu
Till top