Min andra 15 dagars Detox! Dag 5 av 15 STARTFASEN

Drycker, Smoothies, Juice m,m, Min 15 Dagars Detox / arla, celsius, detox, drick kvarg, hälsa, jobb, kost, sallad, slim me, smoothie, te / Permalink / 0
Min 15 dagars Detox, dag 5 av 15
 
STARTFASEN 1-5

I Startfasen då dricker man 3 smoothies om dagen och 2 mellanmål.
 
SKA FÅ I MIG MINST 1,5 LITER VÄTSKA OM DAGEN!!
 
Dricka 1 glas ljumet vatten med citron - linfrö varje morgon eller en kopp grönt te!
 
Stegmätare på, försöka gå minst 10 000 steg per dygn.
 
Frukost:
  •   1 Stort Glas Jordgubb - Banan - Blåbärs Smoothie
 
 

Jordgubb - Banan - Blåbärs, Aqai Smoothie
Ingredienser
1 Stor Portion
  • 1 Påse coop Jordgubb - Banan - Blåbärs smoothie mix
  • 1 dl kvarg
  • En skvätt juice eller vatten
  • Par st Isbitar
  • Lite Agave sirap
  • En nya Aqai pulvet
     
    Gör så här:
    Blanda alla ingredienserna och mixa sedan, drick och njut :)
Mellanmål:
  • Glömde tyvärr denna mellanmålet pga var helt uppe i mitt jobb, men tog igen det lite på lunchen sen
     
Lunch:
  • 1 Kopp Slim Me Te med agave sirap och mjölk
  • 1 Celsius - Persika, mango
  • Lite sallad - Jag vet jag syndade ska igentligen inte äta så "mycket" innan dag 6, men tog igen missat mellanmål så
*Drick kvargen hade jag sen till mellanmål
 
 
 

Mellanmål:
  • Drick Kvargen på bilden ovan
Middag:
  • Innan ljumet glas vatten med citron och ett litet glas med linfrön i vatten som stått över natten.
  • 1 Äpple - Banan - Kanel smoohie
  • Par torkade äpple skivor
 
 
Äpple - Banan - Kanel smoohie
Ingredienser
1 Stor Portion
  • 5 mandlar eller lite mandelmjöl
  • 1 äpple
  • 1 liten banan (frys gärna en skalad banan)
  • 2 dl yogurt eller protein kvarg
  • 1 dl lättmjölk
  • 1/2 tsk kanel
  • Jag lägger i iskuber med för det är gutt och kallt :)
Blanda alla ingredienserna och mixa sedan, drick och njut :)
 
 
Utvärdering av dagen:
Vart lite som dom andra dagarna, kom upp bra på morgonen.
Blir lättare för var dag som går.
Känner mig piggare, fast mot eftermiddagen var jag väldigt seg tills jag fick i mig lite mat ocj koffein, kan vara det attt jag missade mitt mellanmål.
Inte lika sugen på söta saker på kvällen längre.
Vart totaldöd efter halloween decoreringen direkt efter jobbet till kl 01 på natten.
 
 
Dagens träning:
  • Stått upp i 5 timmar på jobb och decorerat på Deep klubb ifrån 16,30 till 01.
 
 Wii Fit U vägningen:
 Görs på Fredagar....
 Och jag råkade glömma det pga stress :(
 
 
 Då var dag 5 av 15 avklarad xD
Till top