Min andra 15 dagars Detox! Dag 6 av 15 Övergången

Drycker, Smoothies, Juice m,m, Min 15 Dagars Detox / baobab, canelonni, detox, muffins, pumpa, raw, renee voltaire, smoothie / Permalink / 0
Min 15 dagars Detox, Dag 6 av 15
 
ÖVERGÅNGEN 6-10
 
I över gången så byter man ut en av dom 3 måltids smoothisarna per dag mot en vanlig nyttig måltid.
 
SKA FÅ I MIG MINST 1,5 LITER VÄTSKA OM DAGEN!!
 
 Dricka 1 glas ljumet vatten med citron i varje morgon!
 
 Stegmätare på, försöka gå minst 10 000 steg per dygn
  
Frukost:
  •   1 Stort Glas Raw Crazy Exotic smoothie
  • 1 Kopp Slim me te med stevia
 
 
 
Raw Crazy Exotic smoothie
Ingredienser
1 Stor Portion
  • 0,5 Spickey Melon
  • 0,5 Kaki/sharon frukt
  • 1 Bit Galia melon
  • 0,5 dl Ananas
  • 1 tsk Baobab - Behöver man inte om man inte vill
  • ca 1 dl mandelmjölk
  • Skvätt juice eller vatten om det blir för tjockt
  • Skvätt Lime/citron
  • Is bitar
     
    Gör så här:
    Blanda alla ingredienserna och mixa sedan, drick och njut :)
     
Mellanmål:
  •  1 Raw Vegan Havre - Pumpa muffins - Recept kommer upp imorgon för sig själv... orkar inte nu
     
     
     
    *Innan ugnen - Glömde ta efteråt...
     
Lunch:
  • 1 kaki/sharon frukt
  • 1 Glas Innocent Äpple juice
 
Mellanmål:
  • 1 bit mörk choklad
Middag:
  • Köttförs Canelonni med smak av Soltorkade tomater - Inte så nyttigt, men var så seg sen igår så unnade mig detta
* Recept kommer upp för sig imorgon kl är mycket så orkar inte skriva upp hela receptet nu...
 
 
 
Utvärdering av dagen:
Seg som fan sen igår då man jobbade typ dubbelskift.
Så slappat och matexperimenterat i köket.

 
Dagens träning:
  • Inte så värts mycket förutom allt yrande i köket efter alla mat experiment xD
 
 Wii Fit U vägningen:
 Görs på Fredagar....
 Och jag råkade glömma det pga stress :(
 
 Då var dag 6 av 15 avklarad xD
Till top