Min 15 dagars Detox! Dag 15 av 15 Mönster-fase

Drycker, Smoothies, Juice m,m, Min 15 Dagars Detox, Min viktresa, Träning, Hälsa, Mat / 15dagarsdetox, boohlsson, chillfactor, detoxar, gourmetpopcorn, granolabars, hälsosamt, icecreammaker, körsbär, mynta, naturdiet, slushad, smoothie, superbärmix, sötpotatis, tomelilla, zaramamas / Permalink / 0

Blivit fel på datumen pga jag missade att skriva en dag 

Detta är 25/6

Min 15 dagars Detox, Dag 15 av 15

Mönster Fasen 11-15

Nu byter man ut fler smoothies mot måltider, så nu äter man 2 måltider 1 smoothies och 2 mellanmål

Dricka 1 glas ljumet vatten med citron i varje morgon!

SKA FÅ I MIG MINST 1,5 LITER VÄTSKA OM DAGEN!

Stegmätare på, försöka gå minst 10 000 steg per dygn

Frukost:

En Naturdiet Shake 

Mellanmål:

1/2 Granola Bar Honey & Almond

 

Lunch:

 En Bit LCHF Snickerskaka, liten sallad och vatten

Var inte så hungrig, fikade med syskonen

Mellanmål:

1/2 Granola Bar Walnut & Hazelnut

(samma bild som ovan)

Middag:

Ryggbiff, ungsbakad sötpotatis,beasås och sallad.

Lyxade till det med gubben lite nu när man är barnledig :)

Sötpotatisen

Tvätta bara sötpotatisen, dela den på mitten.

Gnid in öppna delen med smör, saltar och peppra.

In i ugnen på 200g ca 45 min kolla färgen och hårdhet pga är olika för ugn och strl på potatisen :)

Sen bara ta ut och skär ett kors.

Snacks på kvällen:

Par Valnötter

En körsbärs- apelsin- mynta Smoothie

En körsbärs- apelsin- mynta Smoothie

1 liten skalad apelsin

Par stycken Körsbär

Granatäpple- blåbärs Juice

(man kan ta vilken juice man vill eller bara vatten för att späda ut)

Myntablad

Lime

Is

Mixa, drick och Njut.

(Jag slushade denna innan jag hällde upp den i glaset)

 

Utvärdering av dagen:

Gick en hel del med syskonen och min gubbe i tomelilla och på Bo Ohlsson.

Det var mysigt

Syrran min har inte alla hästar hemma, hon skulle fjönta sig med ett vin på bloaget pga dess väska hon tyckte passade henne ;)

 
Hittade även annat smått och gott i en "gårdsbutik" och hälsobutik i Tomelilla.
 
Coola flerfärgade popcorn som jag popade sen hemma och dom var så sjukt jävla goda!!
 
 
Och en super bärmix, varit väldigt nyfiken på Mullbär och Inkabär.
Smakade par st och dom var helt ok.
Lite ovan är man med smaken :P
 

Är över lycklig för på vägen hem så hittade jag en Ice-cream makern på outleten vid stationen

(Har slushmakern sedan innan)

Och en liten ägg- omelett stekpanna :)

Dagens träning:

Promenader och shopping.

Plus mungympa med syskonen xD

Wii Fit U Vägning:

(Fredagar)

Då var dag 15 avklarad av 15 xD

Ja vad ska man nu säga, varit 2 bra veckor med Detox.

Har försökt hålla det så gott jag kunnat, men svårt då man har semester med gubben ;)

Första veckan var dryg, man var trött och seg.

Men sen andra kom man in i det väldigt bra och kände sig super pigg!

Jag kan rekomendera detta!

Gutt var det med och man kom på många nya och roliga smaker.

Till top