Min 15 dagars Detox! Dag 14 av 15 Mönster-fasen

Drycker, Smoothies, Juice m,m, Min 15 Dagars Detox, Min viktresa, Träning, Hälsa, Mat / 15dagarsdetox, detoxar, emporia, espresso, max, musclebrownie, naturdiet, pizza, shock, soltorkadmango, tiger / Permalink / 0

Blivit fel på datumen pga jag missade att skriva en dag och la upp 2 samma dag:

Detta är 24/6

Min 15 dagars Detox, Dag 14 av 15

Mönster Fasen 11-15

Nu byter man ut fler smoothies mot måltider, så nu äter man 2 måltider 1 smoothies och 2 mellanmål

Dricka 1 glas ljumet vatten med citron i varje morgon!

SKA FÅ I MIG MINST 1,5 LITER VÄTSKA OM DAGEN!

Stegmätare på, försöka gå minst 10 000 steg per dygn

Frukost:

En Naturdiet Shake Choklad

 

Mellanmål:

1/2  Muscle Brownie

1/2  liter vatten

Lunch:

Liten Max burgare, sidesallad och vatten

Mellanmål:

Par bitar Soltorkade Mangos

Middag:

1/3 Hawaii pizza

1/5 liter vatten

Utvärdering av dagen:

Den har det varit fullt med aktiviteter.

Först en promenad på morgonen och sen ännu en lång med shopping med 2 av mina bästa tjejer på Emporia.

Därför det blev lite skräpmat idag, fast åt det ändå i lagom mängd tyckte jag.

Kan inte längre äta mycket åt gången.

Mår illa då.

Hittade riktiga fynd denna dag med vännerna, en bra stor väska som jag ska ha med familjen till helgen.

En jacka ifrån Shock som var på Rea och små söta Espressomuggar ifrån Tiger till min älskling som dricker mycket kaffe! <3

 
 
Dagens träning:

Långa Promenader och tung väska på ryggen

Wii Fit U Vägning:

(Fredagar)

Då var dag 14 avklarad av 15 xD

Till top