Min 15 dagars Detox! Dag 13 av 15 Mönsterfasen m,m

Drycker, Smoothies, Juice m,m, Min 15 Dagars Detox, Min viktresa, Träning, Hälsa, Mat / 15dagarsdetox, carlings, detoxar, diet, ekologiskt, hälsosamt, korn, lchf, mmsports, musclebrownie, mörkchoklad, naturdiet, nordicwellness, pukka, sockerfritt, subway, torkadmango, urtekram, yoga / Permalink / 0

Blivit fel på datumen pga jag missade att skriva en dag.

Detta är 23/6

Min 15 dagars Detox, Dag 10 av 15

Mönster Fasen 11-15

Nu byter man ut fler smoothies mot måltider, så nu äter man 2 måltider 1 smoothies och 2 mellanmål

Dricka 1 glas ljumet vatten med citron i varje morgon!

SKA FÅ I MIG MINST 1,5 LITER VÄTSKA OM DAGEN!!

Stegmätare på, försöka gå minst 10 000 steg per dygn 

Frukost:

1 Bit korntunnsbröd med Chiliost och paprika

1/5 Liter kallt vatten

Lite grönsaks stavar

Mellanmål:

1 Fryst NaturDiet Shake Caffe latte

Smakade som en Mocafrappe fast nyttig :)

 

Lunch:

1/2  Muscle Brownie

1/2  liter vatten

Var inte så hungrig så blev en 1/2 sådan

Mellanmål:

Par bitar Soltorkade Mangos

Liten bit sockerfri LCHF mörk choklad

Inget socker eller tillsatser, bara torkad mango

 
Middag:

1/2 Subway Melt, fullkorn

1 Kopp Pukka Cleansing te

Blev detta för gubben vile ha detta IGEN plus jag kom hem 21.30 och var helt slut efter 75 min Yoga

(inte fullkorn på bilden)

Utvärdering av dagen:

Den var bra och man hade massor av ny energi.

Tränade idga mer änn jag trodde jag orkade, hittade 4st sviningt snygga plagg på Carlings för ca 350kr bara,  för allt var på 50 Procent rabatt.

Var ett bra tag sen man köpte några kläder till sig SJÄLV nu så blev helt chockad att jag har gått ifrån XL till nu M :)

Köpte också en ny hårkur med rött pigment för mitt röda underhår som hete Colour Palett ifrån Maria nila, brukar annars anv Nutri color 600.

Men tjejen på Bellbox sa denna var mycket bättre, ja vi får se imorgon ;)

Dagens träning:

1 Timmes Shopping Promenad 

75 minuter Yoga i högt Tempo på Nordic wellness

Ermm att vara milt lactos intolerant och köra yoga i grupp är ingen hit!
Ni kan ju gissa vad som hände :P hehe
Annars iaf är jag grymt stolt att jag orkade 75 min snabbtempo yoga med min hand.

Wii Fit U Vägning:

(Fredagar)

Då var dag 12 avklarad av 15 xD

Till top